• 1Energie

In Scrumteams is energie voelbaar. Eigenaarschap en een helder gezamenlijk doel zorgen daarvoor.

• 2Overzicht

Het Scrumbord biedt een visueel overzicht van het werk in de Sprint. Dat bespaart tijd en voorkomt irritaties.

• 3Grip

Scrum zorgt dat studenten grip krijgen op grote, complexe projecten. Hetzelfde geldt voor hun docenten.

• 4Tevreden

Opdrachtgevers en docenten zijn onder de indruk van de kwaliteit van de resultaten van scrummende studenten.

• 5Deadlines

De korte Sprints voorkomen uitstelgedrag. Teams halen hun deadlines en leveren op tijd op.

• 6Kwaliteit

De herhaalde feedback van docent, opdrachtgever en stakeholders zorgt voor betere eindproducten.

• 7Uitdaging

Scrum daagt teams uit zichzelf en hun werk te blijven verbeteren. Zo halen studenten het beste uit zichzelf.

• 8Eerlijk

Het werk van een Sprint wordt zorgvuldig gepland en eerlijk verdeeld. Teamleden leren van elkaar.

Omdat de teams zelforganiserend werken, kost de procescoaching minder tijd. Docenten coachen inhoudelijk.

• 10Bedrijfsleven

Scrum geeft studenten de mindset waar het bedrijfsleven om vraagt: wendbaar en gericht op samenwerken en verbeteren.