Certificering

Van leerlingen en studenten

Leerlingen/studenten met voldoende Scrum ervaring kunnen deelnemen aan de Scrum@school certificering (portfolio en gesprek). Bij voldoende resultaat ontvangen zij een Scrum@school Certificaat, dat zijn civiele waarde al heeft bewezen. Certificering gebeurt door docenten met een licentie voor Scrum@school Assessor of een Agile Practioner Certificaat Onderwijs. Stuur een mail naar info@scrumatschool.nl voor nadere informatie.

Register gecertificeerde leerlingen/studenten
Register ScrumAssessoren met licentie

Van docenten

Scrum@school certificering voor docenten is ondergebracht bij het Agile Consortium en onderdeel van de officiële Agile certificering in Nederland (zie certifytoinspire.com).

Met de Agile Foundation Certificering Onderwijs bewijs je dat je Scrum@school goed begrijpt en doorziet. Je doet hiervoor een multiple choice examen. De Foundation Certificering is voorwaarde voor de Practioner Certificering.

Met de Agile Practioner Certificering Onderwijs bewijs je dat je Scrum@school uitstekend inzet en systematisch gebruikt voor betere samenwerking, diepgaand leren en persoonlijke ontwikkeling van je leerlingen. Voor deze certificering schrijf je een synopsis en doe je individueel een mondeling examen. Opname in het openbare Register geeft zichtbare erkenning voor je expertise. Mail naar info@scrumatschool.nl voor nadere informatie.

Register gecertificeerde docenten Agile Practitioner Onderwijs