Eerste lichting ScrumAssessoren gestart

De eerste lichting ScrumAssessoren is gestart met hun opleiding. Nog dit voorjaar zullen de eerste leerlingen uit hun handen een officieel Scrum@school certificaat ontvangen.

Een ScrumAssessor is gelicenseerd om leerlingen/studenten te certificeren met een Scrum@school certificaat. Met dit certificaat bewijzen leerlingen dat zij Scrum begrijpen, kunnen samenwerken in een team, kunnen reflecteren op hun functioneren en in kleine stapjes kunnen verbeteren.
Het certificaat heeft waarde bij de toelating tot een vervolgopleiding of het zoeken naar een baan.
De gecertificeerde leerlingen worden – als zij dit willen – opgenomen in een openbaar Register.

Voor leerlingen bestaat de certificering uit een instapcheck, een portfolio met bewijsmateriaal en reflecties en een individueel assessment gesprek.

Meer over deze opleiding