Scrum Event ‘Echt eigenaarschap’

Scrum laat elk team effectiever werken en helpt om het zweet op de juiste rug te krijgen

Verlang je ernaar om samen met collega’s jullie niet-lesgebonden werk effectiever en sneller aan te pakken? Gun je leerlingen het gevoel van echt eigenaarschap? Wil je vaker genieten van studenten die hun verantwoordelijkheid nemen? Of ben je gewoon benieuwd wat Scrum kan betekenen voor je eigen onderwijs of school? Kom dan naar het Scrum event ‘Echt eigenaarschap’.
.
Wat            8e landelijke event over Scrum in het onderwijs
Wanneer woensdag 17 april 2024
Hoe laat   13.00 – 17.00 uur
Waar         Villa Jongerius Utrecht (loopafstand van station CS, P eigen terrein)
.
Dit actieve event geeft je een goed beeld van Scrum als didactische methode in de klas of als werkmethode voor teams. Je ervaart zelf de kracht en de werkwijze van Scrum. In een deels parallel programma kies je ter plekke één van beide thema’s: Scrum in de klas of Scrum in het team. In beide thema´s is altijd plaats genoeg.

Kosten per persoon 195 in btw.
Early bird tarief tot 1 maart 175 in btw.
Let op: beperkt aantal plaatsen.

Info over het programma in deze flyer

Ja, ik wil inschrijven