De impact van Agile op jongeren

Op 11 oktober as. organiseert het Agile Consortium Nederland haar jaarcongres op Landgoed Zonheuvel in Doorn. Het thema is ‘De impact van Agile’ en het evenement biedt een uitnodigend programma met bekende keynote sprekers, leerzame parallelsessies en terugkoppelingen uit de diverse werkgroepen.

Ellen Reehorst en Susan Saris, beide programmaleider en trainer bij Scrum@School, geven een workshop met als onderwerp: ‘Van school met een Agile mindset – de impact van Agile op jongeren’. Hun workshop gaat over vragen als: – Hoe werkt Scrum@school en wat zijn de belangrijke verschillen met Scrum? – Wat levert het extra op, naast de al bekende opbrengsten van Agile werken? – Wat zijn de benefits voor het bedrijfsleven? – Wat is het belang van een Agile mindset voor jongeren?

Ledenkorting voor onze cursisten en bij Scrum@school betrokken schoolleiders. Vink bij inschrijving ‘lid van Scrum@school’ aan.