• 1Grip

Docenten en schoolleiding krijgen grip op al het niet-lesgebonden werk

• 2Focus

Heldere prioriteiten zorgen voor focus, dat werkt plezierig en snel.

Scrum zorgt voor flinke versnelling, het werk komt op tijd af. Lange vergaderingen zijn verleden tijd.

• 4Eerlijk

Al het werk wordt zorgvuldig gepland en eerlijk verdeeld. Alle teamleden leveren hun bijdrage.

• 5Beheersbaar

Het team geeft telkens commitment op de haalbaarheid van het geplande werk. Zo wordt werkdruk beheersbaar.

• 6Transparant

Iedereen ziet op het Scrumbord wie waaraan werkt en hoe het werk vordert.

• 7Zelforganisatie

Heldere rollen zorgen voor effectieve samenwerking tussen management en zelforganiserende teams.

• 8Draagvlak

Na elke Sprint geven gebruikers en belanghebbenden feedback; zo ontstaat commitment en draagvlak.

• 9Overzicht

Story Map en Scrumborden bieden overzicht van al het werk dat gedaan moet worden; dat geeft rust.

• 10Wendbaar

Na elke korte Sprint sturen MT en team bij; zo speelt de school doelgericht in op veranderingen.